Reparatie
Een reparatie duurt gemiddeld 15 werkdagen, maar uiteraard doen wij ons best sneller klaar te zijn. Valt een defect niet binnen de garantie? Dan kan de reparatie helaas iets langer duren. We gaan namelijk pas aan de slag nadat u ons toestemming heeft gegeven, zodat u geen onverwachte reparatiekosten hebt.
Geen onverwachte reparatiekosten
Gaat een product gedurende de garantieperiode kapot, dan heeft u recht op gratis reparatie of vervanging, tenzij u het product niet normaal heeft gebruikt. Komt de reparatie door bijvoorbeeld gebruikersschade? Dan is de reparatie voor uw eigen rekening.
We repareren uw artikel pas nadat u daarvoor toestemming heeft gegeven, zodat u geen onverwachte kosten heeft. Voordat de reparatie wordt uitgevoerd, krijgt u eerst een inschatting van de kosten. U kunt dan zelf kiezen:
- laten repareren tegen betaling;
- terugsturen zonder repareren (U betaalt dan de onderzoekskosten t.w.v. € 25,= + verzendkosten € 7,50);
- gratis recycling.
Verzendkosten bij reparatie
De verzendkosten voor reparatie zijn altijd voor uw rekening. De enige uitzondering hierop is garantie.
Als wij uw artikel conform de garantievoorwaarden repareren of vervangen, dan ontvangt u de verzendkosten retour.
De verzendkosten voor Nederland zijn maximaal € 7,50.
U stuurt ons een e-mail met het verzendbewijs met een bewijs van de kosten. Wij maken de verzendkosten over naar het rekeningnummer waarvandaan u de bestelling bij ons betaald heeft.