Garantie
Bij ieder product wordt de garantietermijn aangegeven. Deze varieert van 1 tot 5 jaar.
Garantiebewijs
Uw factuur is uw garantiebewijs. Wij raden u aan een account aan te maken. Zo heeft u altijd al uw garantiebewijzen online en dus 24/7 beschikbaar.
Jouw LED Specialist is overtuigd van de kwaliteit van zijn producten, maar er kan altijd iets misgaan. In dat geval gelden de volgende regels:
Defect binnen de retourtermijn
Neem binnen 14 dagen nadat het product ontvangen heeft contact met onze klantenservice op. Dit kan op de volgende manieren:
- Per telefoon op 085 – 004 33 81;
- Via ons contactformulier;
- Per e-mail;
- Schriftelijk (hier vindt u onze contactgegevens).
Binnen 24 uur zullen wij aan u bevestigen dat u uw product op basis van garantie wilt laten repareren of vervangen door een nieuw exemplaar. U kunt het product naar ons opsturen. De kosten voor verzending zijn voor uw rekening tenzij de reparatie onder de garantie valt.
Wij verzoeken u het artikel, indien mogelijk, in de originele verpakking terug te sturen. Ook dient u het product breukvrij in een omdoos te verpakken.
Na ontvangst van uw product zal deze beoordeeld worden. De vervolgstappen worden besproken bij reparatie.
Defect buiten de retourtermijn
Neem zodra u het defect geconstateerd heeft contact met onze klantenservice op. Dit kan op de volgende manieren:
- Per telefoon op 085 – 004 33 81;
- Via ons contactformulier;
- Per e-mail;
- Schriftelijk (hier vindt u onze contactgegevens).
Binnen 24 uur zullen wij aan u bevestigen dat u uw product op basis van garantie wilt laten repareren of vervangen door een nieuw exemplaar. U bent zelf verantwoordelijk voor het verzenden van het product naar ons. De contactgegevens vindt u hier.
Wij verzoeken u het artikel, indien mogelijk, in de originele verpakking terug te sturen. Ook dient u het product breukvrij in een omdoos te verpakken.
Na ontvangst van uw product zal deze beoordeeld worden. De vervolgstappen worden besproken bij reparatie.